Trening dla początkujących

Żeby zacząć ćwiczenia na siłowni, warto się do tego odpowiednio przygotować. Siłownia Body-maniac służy fachową pomocą przy układaniu profesjonalnych planów treningowych. Trening dla początkujących, to przykładowy plan ćwiczeń dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z ćwiczeniami na siłowni. Weź sprawy w swoje ręce! Zadbaj o siebie i swoje ciało.

Trening dla początkujących

Trening dla początkujących na zwiększenie masy i siły mięśniowej

Poniższe ćwiczenia wykonasz w Body-maniac pod okiem trenera, który cały czas obecny jest na miejscu. Trening dla początkujących warto połączyć z odpowiednią dietą, dzięki czemu uzyskanie wymarzonej sylwetki będzie w zasięgu ręki. Systematyczne ćwiczenia na siłowni, pomoc trenera oraz dobrana dieta, to krok bliżej do lepszego samopoczucia i doskonałego wyglądu.

  • zaczynamy od rozgrzewki: 5 minut (rowerek, bieżnia lub orbitrek)

Ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej:

  • wyciskanie sztangi na ławce poziomej (4 serie po 15, 12, 10, 8 uniesień)
  • rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej (3 serie po 15, 12, 10 uniesień)

Ćwiczenia na mięśnie pleców:

  • ściąganie drążka wyciągu górnego w szerokim chwycie do klatki piersiowej (4 serie po 15, 12, 10, 10)
  • wiosłowanie półsztangą w opadzie (3 serie po 15, 12, 10)

Ćwiczenia na mięśnie barków:

  • wyciskanie na maszynie smitha sprzed głowy (4 serie po 15, 12, 10, 8)

kaptur (czworoboczne)

  • szrugsy ze sztangielkami stojąc (3 serie po 12, 10, 8 powtórzeń)

Ćwiczenia na mięśnie nóg:

  • wyciskanie na suwnicy (4 serie po 16, 14, 12, 10 powtórzeń)

Trening dla początkujących, ćwiczenia na mięśnie brzucha :

  • brzuszki na ławce głową do dołu (4 serie po 20 powtórzeń)

Siłownia Body-maniac zaprasza wszystkich, którzy chcieliby poprawić swoją kondycję oraz zadbać o lepsze samopoczucie. Obecny na miejscu profesjonalny trener dobierze odpowiednie ćwiczenia, pokaże też jak prawidłowo je wykonywać. Nasza siłownia, to jedno z niewielu miejsc na mapie poznania, które wyróżnia się kameralnymi salami ćwiczeń i miłą atmosferą. Mieścimy się na osiedlu Stefana Batorego 64. Zapraszamy wszystkich bez względu na wiek, płeć czy kondycję fizyczną.

Pamiętaj: Ćwiczenia fizyczne + odpowiednia dieta = SUKCES!

Zobacz też, przykładowy plan treningowy dla średnio zaawansowanych.